veel gestelde vragen

 

WAT ZIJN DE OPENINGSTIJDEN van VAN DEN UDENHOUT?

De openingstijden van onze diverse vestigingen kunt u hier terugvinden. Eventuele afwijkende openingstijden zijn hier ook terug te vinden. Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

VOOR WELKE ONDERHOUDSWERKZAAMHEDEN HOEF IK GÉÉN AFSPRAAK TE MAKEN?

Bij onze Express Service kunt u zonder afspraak terecht. Terwijl u geniet van een kopje koffie wordt u direct geholpen. Vervolgens bent u snel weer onderweg.

U kunt zonder afspraak bij onze Express Service terecht voor de volgende werkzaamheden:

  • Verplichte verlichting volgens de APK regelgeving
  • Controle en correctie van vloeistofniveaus
  • Uitlezen van storingsgeheugen
  • Controle / reparatie banden
  • Montage van een allesdrager
  • Kleine, spoedeisende reparaties tot maximaal een half uur

VOOR WELKE ZAKEN KAN IK NIET TERECHT BIJ DE EXPRESS SERVICE?

  • Trillingen en kraken
  • Diagnoses
  • Herhaalreparaties
  • Terugroepacties

Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

WAT KOST ONDERHOUD AAN MIJN AUTO?

Onderhoud aan uw auto is altijd een ongewenste kostenpost, ook wij begrijpen dat. Daarom hebben we alle prijzen voor u op een rijtje gezet. Bekijk hier alle onderhoudsprijzen.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

HOE KAN IK EEN WERKPLAATSAFSPRAAK MAKEN?

U kunt uw afspraak 24 uur per dag online inplannen op de dag en tijd dat het u uitkomt via udenhout.nl/onderhoud. Indien u de afspraak liever telefonisch in wil plannen, dan is dat mogelijk op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur via 073-6464444 (voor alle vestigingen).
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar afspraken@udenhout.nl

WAT MOET IK DOEN ALS ER EEN LICHTJE OP MIJN DASHBOARD BRAND?

Bij het starten van de auto gaan alle lampjes van uw dashboard altijd kort branden. Deze doven weer tijdens het rijden. Mochten er tijdens het rijden toch nog lampjes op uw dashboard blijven branden, dan kunnen deze het volgende betekenen:
Groen: niets aan de hand
Oranje: twijfel, neem contact met ons op: 073-6464444
Rood: direct actie nodig, zet uw auto direct op een veilige plaatst stil en bel de Pechhulp.
Bekijk de betekenis van alle dashboard lampjes in de handleiding van uw auto.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

HOE VUL IK MIJN RUITENWISSERVLOEISTOF BIJ?

U kunt de ruitenwisservloeistof zelf bijvullen of dit via de Express Service van Van den Udenhout, hierop kunt u wachten.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

HOE KOPPEL IK MIJN BLUETOOTH MET MIJN AUTO?

U kunt uw Bluetooth eenvoudig koppelen aan uw Volkswagen, Audi, SEAT of Škoda.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

WAAR KAN IK ZELF EEN ONDERDEEL VOOR MIJN AUTO BESTELLEN?

Via ons magazijn kunnen alle originele Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en Škoda onderdelen besteld worden. U kunt hiervoor bellen naar 088-3746810 of mailen naar parts@udenhout.nl.

KAN IK EEN OPEN SOLLICITATIE INDIENEN BIJ VAN DEN UDENHOUT?

Het indienen van een open sollicitatie is mogelijk, dit kan via udenhout.nl/contact/vacatures.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar solliciteren@udenhout.nl.

IS HET MOGELIJK OM EEN SKIBOX, SNEEUWKETTINGEN OF WINTERBANDEN TE HUREN BIJ VAN DEN UDENHOUT?

Het is niet mogelijk om via Van den Udenhout een skibox, sneeuwkettingen of winterbanden te huren.

HOE KAN IK EEN PROEFRIT INPLANNEN?

U kunt op de volgende manier een proefrit aanvragen:

  • Zoek het nieuwe model of de occasion op via onze website;
  • Klik aan de rechterkant op de call to action button 'proefrit maken';
  • Vul het formulier zo volledig mogelijk in;
  • Eén van onze verkoopadviseurs neemt zo snel mogelijk contact met u op om de proefrit definitief te maken.
  • Of navigeer direct naar proefrit inplannen

Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl

WAT TE DOEN BIJ PECH ONDERWEG?

Bel de Pechhulp: De dichtstbijzijnde merkdealer of een andere professionele hulpverlener komt naar u toe. Deze repareert uw auto direct of zoekt, als reparatie binnen 3 uur niet mogelijk is, samen met u de beste oplossing zoals bijvoorbeeld alternatief vervoer, vervangende auto (max. 3 dagen) of een hotelovernachting (voor u en uw passagiers). De kosten? Die zijn voor rekening van uw merkdealer. Bel één van onderstaande nummers voor de Pechhulp of surf naar de website:

WAT VALT NIET ONDER DE PECHHULP

  • Pech veroorzaakt door eigen toedoen;
  • Caravan, aanhanger of vouwwagen, hiervoor kunt u een additionele reisverzekering afsluiten;
  • Verkeerd ingebouwde achteraf-accessoires;
  • Sleutel in afgesloten auto;
  • Geen of verkeerde brandstof in tank;
  • Vastgevroren onderdelen;
  • Niet-uitgevoerd onderhoud of niet-uitgevoerde geadviseerde reparaties;
  • Vervolghulp na een lekke band (transport naar dealer/vervangend vervoer);
  • Ongeval of gevolgen daarvan;
  • Diefstal of poging daartoe;

KOM IK IN AANMERKING VOOR DE PECHHULP?

Dit staat vermeld in uw digitale serviceplan. Na het uitvoeren van onderhoud wordt dit bijgewerkt in het digitale serviceplan. Tot het moment dat de auto aangeeft dat er een servicebeurt nodig is, heeft u recht op de Pechhulp. Dit is maximaal 30.000 km of maximaal 2 jaar.

HOE KAN IK MIJN RECHT OP PECHHULP VERLENGEN?

De Pechhulp wordt kosteloos verlengd wanneer u het voorgeschreven onderhoud met eventueel bijbehorende reparaties laat uitvoeren door uw merkdealer. Na het uitvoeren van een onderhoudsbeurt wordt dit opgenomen in uw digitale serviceplan. Hiermee wordt automatisch het recht op Pechhulp verlengd.

Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur een e-mail naar info@udenhout.nl